2016. június 27., hétfő

Hellóóóóóó ~ Bogi áthúzással és promóval teletömött bemutatkozása

Helló, Kedves Olvasó, Aki Véletlen Vagy Direkt Idetévedt És Most Pont Az Én Első Bejegyzésemet Olvassa Remélhetőleg Nagy Odafigyeléssel!

Bogi vagyok, egy sajnos csak a bloggeréletben nagyon szerencsés, tizenhárom éves (újság)írópalánta. 

Néhány infó, amit érdemes rólam tudni:
  • kb. fél éve vagyok aktív tagja a bloggerek közösségének
  • ÉN vagyok a Beth által is említett blog, az Eve's Seven FŐSZERKESZTŐJE és KITALÁLÓJA
  • Pankával (Arctic Wombat) szeretnénk nyitni egy design blogot, de még semmi nem jött össze belőle. Ez az elhatározás úgy május környékén született :D
  • lány vagyok (ezt nem tudom, miért írtam ide, de mindegy)
  • sorozatfüggőnek és könyvmolynak vallom magam
  • mániákus American Horror Story fan vagyok
  • az előbbiből indul, hogy egy AHS: Murder House fanfictiont írok The thantophobic boy címmel. A blog designját amúgy a Heather által megismert Cecilynek köszönhetem :)
  • furcsa módon vonzanak Evan Peters pszichopata és sorozatgyilkos karakterei
  • szeretem az SzJG-t, de egy buta tinilányokat áltató könyvnek tartom, ami csak arra jó, hogy a csúnya és/vagy nyomi lányoknak önbizalmat adjon, és emiatt lehet utálni, de kompenzálásképp kijelenteném, hogy Harry Potter a legjobb :)
  • van még egy novellás blogom, a Történetek bárkiről, amit két hete nyitottam újra azzal a kikötéssel, hogy hetente érkeznek majd bejegyzések, ennek ellenére még mindig nem írtam oda semmit sem azóta
Most, hogy már kiismertétek az ízlésemet, megosztanám veletek a feladatkörömet, ami bővülhet és ezzel arányosan csökkenhet is, ami remélem, nem következik be.
Olvashattok tőlem a jövőben:
  • kretikát kritikákat
  • cikkeket számomra érdekes témákból
  • keratív kreatív bejegyzéseket
  • kiakadásokat(?)
  • blogajánlókat
  • gifeket(?)
  • meg ami még eszembe jut
Remélem, elnyerte a tetszéseteket ez a kis bemutatkozás. Ha igen, írjatok kommentet, iratkozzatok fel és rendeljetek a Flegma Pingvintől (Limit és Rendelés menete menüpontokat vegyétek figyelembe!), valamint ha ti is szeretnétek csatlakozni a kis csapatunkhoz, nézzetek be a Szerkesztőfelvétel oldalra! Találkozunk majd... valamikor! Sziasztok!

Ps.: Bocsi a béna képért, de a szerkesztés nem az én világom, ezt is egy óra alatt szerencsétlenkedtem össze...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése