2016. június 27., hétfő

Egyik Pingvin próbálkozása, avagy Abeth bemutatkozást írt

Hellobello!

Nos, hát újabb platformon jelentem meg, méghozzá itt, a Flegma Pingvinen.
És most igyekszem nektek valamit írni kisebb-nagyobb sikerrel.

Többen ismerhettek, mivel már jóval több, mint két éve koptatom a klaviatúrát és hallgatják egyesek a furcsa ömlengéseimet, melyeket történetben igyekszek megvalósítani...
Hogy honnan lehetek ismerős? Na, soroljuk szépen, mert bizony megfordultam egy-két helyen már...
Jack Daniels trailerese... - Nagy örömmel indultam neki, de aztán rájöttem, hogy túl válogatós vagyok e téren, és a lelkesedésem nem mindig működik, így néha egy videó felett hónapokat is képes voltam ülni...
Eve's Seven cikkese... - Ez a lustaságomon bukott meg, és hogy döntésképtelen voltam a témák választásában. Igen, ez egy nem jó tulajdonságom.
Sajátjaim közül pedig talán az I, the Soldier, ami régebbi írásom és a Téboly Program nevezetű novellás blog még, ami említhető...

De, most itt új dologgal indítok, még pedig design szekcióban, mivel azt viszont nagyon szeretek foglalkozni, főképp, hogy a munkám már az elfogadhatót üti meg, viszont... Khm, mindent én sem vállalok be.
De majd erről később :)

Remélem öröm lesz együtt dolgozni mind a blog további szerzőivel, mind azokkal, akik designt kérnek.

Ennyi lettem volna én! Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése