2016. június 27., hétfő

Kezdetektől a csúcsig







Turkálgattam egy kicsit a gépemben, és találtam pár érdekes fejlécet, így gondoltam, Lia után én is megosztom, hogy mire jutottam az évek során. Sok-sok képet szedtem össze, hogy mindről tudjak mondani valamit, szóval, kössétek fel a gatyátokat, és ne feledjétek, valahol el kell kezdeni!


Első PhotoScapes munkám: 

Erre sokáig büszke voltam, most már annyira nem! 

Hogy mi ez? Anno egy csajjal írtunk egy közös CSJ-s blogot. Nem jött össze! Az a betűtípus! 

Oh Te Jó Ég! Hogy mi a franc ez? Nem tudom, de félek tőle! 

Ez egy nagyon komoly fejléc. Szerintetek? 

Erről van egy videóm is, amit ITT találsz! 


Olyan szép fejléc nem? Nem! Ez egy Odaát fanfic akart volna lenni! 

Aname a Sweet Amorisban című blog, Heatheré! De már nem fogja folytatni SOHA! Én csináltam még anno! 

Ez már egy fokkal jobb.... Ezek a CSJ-s történetek! Egyre jók, elkezdeni a blogos karrieredet! 

Húhúhúh uram atyám! Ez egy egyedi montázsos fejléc, hogy honnan jutott eszembe azt nem tudom, viszont nem a blog címét írtam rá,.hanem az URL-jét amit; elgépeltem! Bezony. És sokáig ez volt kinn a blogomon! 

Ez a blog a Lolitha folytatása, első címe volt, Több, mint testvér, de aztán nem sikerült a blog. 

Ez volt az első fejléce, de nem tetszett... Vajon miért? 

Ez egy FEJLÉC! Jól olvastad, fejléc! A legrosszabbat hagytam a végére! Habár akkor tökéletesnek láttam, és nem gondoltam volna, hogy lehet ennél jobb! :)

Első PS-os munkáim:

Ez nem került fel blogra, és szívem szerint nem is mutatnám meg, de itt ül mellettem Heather, és nem engedi, hogy kitöröljem. Ez még nem annyira durva! 

Ez nagyon, hogy is mondjam, igényes! Most úgy sírok, mint a záporeső! Mi az a piros izé? És az a fecnis valami? Kellemes látvány! 

Nos, nem kedvelem a rózsaszínt, de itt úgy tűnik jóban voltam vele! Erre nincsenek szavak! 

Már akkor is próbálkoztam az emberek elhalványításával, és hogy őszinte legyek, ez nem olyan rossz....

Édes Istenem a kedvencem! Cuki fehér csík a csaj haja körül, a kezében pedig egy faház! Jó tudom, mit gondolsz, hogy ezek miért nem kerültek bele a Munkáim menüpontba, mert mindenki ilyet akar! 

Ez egy komolyabb gyártmány, azonban itt volt némi segítségem is, sógorom segített bele, de nem lett jobb...

Ez katasztrófa!!! Nem is értem, mit gondoltam ezekről!

Oh, ez nem tudom mi lett volna, vagy azt hogy miért csináltam. 

Heather másik fejléce, ami hát nem lett a legjobb. Ez nem került fel a blogra, vagyis fenn volt, de nem lehetett látni! Hála Istennek! 

Ez egy újabb példája annak, hogy Cecily régen mennyire kétségbe esetten szeretett volna különlegeset alkotni, de nem sikerült neki. Ez is sokáig kinn volt a blogon, szerencsére le lett váltva. 

Khm.... Ez igazán borzasztó! A történet még a fejemben van, de annyira sablonos, hogy szinte sírhatnékom támad, ha ránézek! 

Ez egy rendelés volt, bár a blog nem nyitott meg.Tudom, hogy nem a legszebb, de akkor is szemétség volt tőle. 

Ez nagyon tetszik, bár elég kezdetleges, édesanyám szerint ez volt az addigi legszebb fejlécem. 

Egy kezdetleges design, amire büszke vagyok. Bár nem sok mindet csináltam vele, büszkén mutogatom! 

Tefi Minat fejléce, fantasy blogra ment, s bár ez is kezdetleges, nem annyira durva mint az eleje. 

Még egy design, amire büszke lehetek. Nem volt segítségem, mindenre egyedül jöttem rá, szóval tetszik, ez a design, de nem térek vissza hozzá, az már biztos! 

Ez egy másik design, ennek nincs meg a fejléce, de fogalmam sincsen, minek indult. 

Ez egy lány blogjára ment volna, kezdetleges tudom, de akkor igencsak büszke voltam rá. És tudjátok mit csinált? Visszaállított egy alapsablot, és csá! 

Ez nem rossz, ahhoz képest! ezek a montázsos valamik, nem tudom, miért voltak!  

Első komolyabb blogom legelső felvállalható fejléce! Büszke vagyok, hogy már nem ilyeneket csinálok! 

Nem az összeset hoztam, és nem is időrendben, de azért próbáltam a legrosszabbakat összeválogatni. Remélem, nem vettem el a kedvedet a rendeléstől! :) 







6 megjegyzés:

  1. KURVAAAAAAAAAAA JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ AZ ÖSSZES. ( Inkább a vége *^* )

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy megihletett a bejegyzésem és jó látni, hogy mások is fel merik vállalni a régi munkáikat. Szerintem egyáltalán nem voltak rosszak azok a fejlécek sem, ahhoz képest, hogy gyakorlatilag kezdő voltál. Látszik a fejlődés a munkáidon, csak így tovább! :)

    Ölel,
    Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lia!

      Én köszönöm, hogy kitehettem, és köszönöm, hogy így látod! Köszönöm a kedves szavakat!!
      Csóközön; Cecily

      Törlés
  3. Szia!
    Mikor újra telepítettük a gépet, elvesztek a régi munkáim. Aranyos, hogy így kiteszed, ha nem is vagy rá büszke, mert nem lehet mindent úgy kezdeni, hogy profi vagy. Látszik, hogy rengeteget fejlődtél. :)
    Sok sikert a továbbiakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága MinJi!

      Lia ihlette, Heather pedig támogatta, hogy kitegyem. Persze, ezzel csak mások fejlődését akarom támogatni, hogy lehet még jobb is, mint amilyen most!
      Köszönöm, hogy támogatsz!

      Csóközön; Cecily

      Törlés