2016. június 28., kedd

Újabb Pinvingirl avagy Heather megérkezett



Köszöntök minden kedves idetévedőt!

Heather Cox néven tevékenykedem  és most, a Flegma Pingvin Blogdesign oldal hivatalos kritikaírója is lettem.

Pár érdekes(?) tény rólam:

  • Huszonhárom éves vagyok
  • Van egy édes kisfiam, így a blogolás inkább kikapcsolódás nálam
  • Imádom a pókokat! De tényleg! Nagy álmom, hogy egy madárpókot tarthassak
  • A horrorfilmek, a paranormális dolgok és az összeesküvés elméletek megszállottja vagyok
  • Mélyen megvetem a bántalmazás minden formáját!
  • Nyitott vagyok, és őszinte
  • Szívesen ismerkedem, és beszélgetek bárkivel (nemtől, kortól, nemi-faji-szexuális hovatartozástól függetlenül)
  • Komoly párkapcsolatban élek hat éve egy Cecilyt idézve: "Grizzlyvel"

Amit kérhettek tőlem:

Mivel a szerkesztéshez analfa-gamma vagyok, így elsősorban kritikát kérhettek. Mivel dolgozom, egyszerre csak három blogot tudok vállalni, de igyekszem minél tartalmasabb kritikát hozni.

Amiket hozok majd nektek:

Cikkeket, Ajánlókat, összeesküvés-elméletek, misztikus cuccok . Emellett kampányt indítok a bántalmazás ellen (legyen ez fizikai, vagy lelki), melyhez szeretném, ha minél többen csatlakoznátok! Állítsuk meg a blogger-közösség szétzilálását!!!


Ahol még megtaláltok:

In The End című blogomon, mely mi lenne más, ha nem horror.
Facebookon Heather Cox néven.


Remélem remekül megismertetek, ha meg nem, írj rám Facebookon! :)



1 megjegyzés:

  1. Drága Heather, nagyon tetszik a kampány ötlete, és alig várom, hogy elkezdhessük! Sok gonosz dololgról hallottam mostanában, először Leah blogjai, utána Kol, majd az Ask-on dobált kérdések...
    Állítsuk meg együtt ^^
    Pussz: Babu

    VálaszTörlés