2016. június 24., péntek

Kritika #1 Pioneer Bence YouTube Élet; Első misztikus élmény






Sziasztok Pingvinek! Ma meghoztam a blog első kritikáját, aminek nagyon örülök! Szóljon a Te blogodról a következő kritika!  Ki szereti még Guntert rajta kívül? 




Első benyomás:
Amikor az ember megnyitja Bence blogját, arra jut, hogy kék. Nagyon kék, szinte nincs is benne más szín, csak kék. És egy-két barna! kép is van benne, ami sehogyan sem kapcsolódik az összképhez. Ha az ember egy Youtube-os bloggal találkozik, azt hinné, hogy piros-fehér lesz, hogy domináljon, esetünkben azonban ez a feltevés nem állja meg a helyét! A történet cím, hogy YouTube élet semmitmondó, én az alcímet adtam volna neki csak, hogy az Első misztikus élmény.

Fejélc: 
Ez a fejléc eléggé nagy és üres. a színei nem is mennek a designhoz, mert ez másmilyen kék. A fejléc nem tükröz semmit, csak egy kapu? vagy mi van a háttérben, illetve köd és madarak. Dezső Bence rosszul lett kivágva, előnytelen a kép róla. Ráadásul van van egy körvonal, ami a kivágásból maradt meg, és Bence fülébe, vállába is belevágtál. A cím betűtípusa tetszik, bár más színt választottam volna neki, és az alcímnek más betűtípust, hogy szebb legyen. 
Pozitívumkén említem meg, hogy tetszenek a madarak, és a köd, de nem ad vissza semmit sem, amit kellene. 
5/2

Design: 
Kék alapon fehér betűk, nekem nincs vele bajom, de ha sokat olvasod összefolyik az egész. A dátum doboza nem illik oda, nem kellett volna oda. 
Modulsáv, én tettem volna szövegdobozt, mondjuk egy ilyet; 
.column-right-inner .widget {
border: 6px double #000; /fekete dupla vonal köré/
color: #fff; /fehér betűszín/
padding: 15px; /a belső szélesség, milyen messze legyen a vonaltól/
margin: 20px 0; /milyen messze legyenek a dobozok egymástól/
}

Az elrendezését sem így csináltam volna, ez így nem esztétikus látvány, én úgy helyezném el, hogy;
  1. Fülszöveg
  2. Információ
  3. Menü - ezt és a fülszöveget meg lehet cserélni, ha úgy tetszik- 
  4. Gondolat - ha mindenképpen szükséges oda - 
  5. Rendszeres olvasók
  6. Chat
  7. Társblogom
  8. Nézettség 
  9. Cserék - ide a blogolj.eu-t is értem
  10. Archívum 
  11. Író
Szerintem, a borítót, plakátot külön oldalra tedd, hogy ne legyen zsúfolt a modulsáv, a jelentkezést a versenyre szintén. Áttekinthetőbb lesz. 

A blogarchívumot, egyszerű listára állítanám, hogy szebb legyen, de ez nem is igazán fontos, ha van a menüben fejezetek fül!

Menü, nos ezt a menüt nagyon jól ismerem, mert volt szerencsém vele találkozni, én ezt használtam a Read Desingen,  ám, ami igazán fontos, hogy mit hogy helyezünk el itt.

  1. Főoldal 
  2. Szereplők
  3. Fejezetek
  4. Trailer
  5. Díjak 
  6. Kritikák a blogról 
  7. Ahol még megtaláltok 
10/5

Borító, plakát: 
Egyik sem megy a designhoz, egy kicsit sem. 
A plakátot nem te készítetted, de azért alkotnék róla egy kis véleményt, az elkészítője szép munkát végzett, azonban a karakter nem a legszebb, és a háttere nem megy a bloghoz de ha jól tudom ezt még akkor kérted amikor barnás színe volt a blognak, így nem róhatom fel neki 
A könyvborító szintén barna, Bence karaktere meg van nyújtva. A betűtípus sem szép. Viszont, nem kétoldalas, és nem tudom miért, nekem ez a fajta is tetszik!
5/3.5

Tartalom:

Nos előre leszögezem, nem tudom, hogy ki az a Dezső Bence! Sóval, nekem az emberke teljesen új, így hát nem tudom, hogy miért, de közöltem ezt a tényt!!!

Fülszöveg: Én ez alapján kezdtem neki az olvasásnak, mert tetszett! Pont annyi, amennyit tudni kell, kérések jól vannak megfogalmazva, tényleg pazar lett a fülszöveg!
5/5

Alapsztori: Imádom a démonokat! Így a történeteddel előnyben voltál nálam, csak azt sajnálom, hogy eddig nem nagyon volt benne démon. Igaz még csak az elején tart a történet, de már több nővel volt Bence, mint ahány démont ölt meg. Úgy cserélgeti a nőit, mint más a zokniját!
5/3

Történet: Nos, ha jól értem, akkor Bencének eszébe jutott, hogy csatornát indít, felveszi a köszöntő videót megvágja és feltölti, mindeközben megérkezik a barátnője, akivel összevesznek, majd kibékülnek. Elmennek sétálni, ahol Bence nem ismeri fel az exét, majd elmennek egy buliba, ahol smárolnak. Eddig nekem kicsit kínai, nem értettem az események láncolatát, mígnem rá nem jöttem, hogy mekkora géniusz vagy, mivel Bence össze van zavarodva, így az olvasódat is összezavarod! A Dark on the light résznem Ella szemszögei feleslegesek, ha mégis szükség van rájuk írj hosszabban, mit érez, mit mond vagy tesz. Nem kell elintézned ennyivel, csigázd fel az olvasóidat, hogy Ella, mit gondol Bencéről, mit jelent neki. A szereplőidet mutasd be részletesen, milyen színű a haja, mit hord, mit tesz, amikkel el tudom képzelni a szituációt. Hagyd kibontakozni az olvasó fantáziáját. A képeket én kicsibe tenném, és köré írnám a szöveget, hogy esztétikailag szép legyen. Szemszögváltásakor ügyelj arra, hogy annak a személynek is megtudjunk valamit a gondolataiból, akiről szó van, hiszen én a Dark on the light fejezetben jobban kiragadtam volna Lila szemszögét, hiszen az szinte arról kellett volna, hogy szóljon, mekkora szemét a pasija, hogy előtte más lánnyal csókolózik, hogy Bence a mindene, de mostanában olyan furcsa.
A történetben, csak úgy cikáznak az új szereplők, akikről semmit sem tudok, mint például Tom és Richi. Ezek a szereplők érthetetlenek a számomra, hogy miért is vannak itt. Kik Ők, mi a szerepük. Nem tudom elképzelni őket, mindig várok valamire, hogy írsz róluk valamit, de egyáltalán nem kapok ilyet.
A részek elég rövidek, lehetne egy kicsit hosszabbak is.
10/5

Helyesírás: Nem láttam, nagyobb helyesírási hibát, volt kisebb elgépelés, de ezek mindenhol jelen vannak.
5/5

Szereplők: Vannak szereplőid, akiket nem tudom, hogy kicsodák, vagy hogyan keveredek oda. Nem nagyon írsz róluk jellemzést, hanem inkább a képeket használod, ezen változtass, itt is a képzeletre kell hagyatkozni.
5/3

Trailer: Nincs minden rendben a trailereddel, mármint, nem tudom, hogy mit láttam, de hogy nem kapcsolódott a bloghoz annyi biztos. Tudom, hogy sokat szenvedtél vele, mert írtad, csak semmiben sem hasonlít a történethez, de még az elején tart, még lehet belőle akármi is. Azonban  semmit sem tudtam meg, amit kellett volna, össze-vissza ment benne az információ, és a címe sem egyezik a blogoddal; YouTube Love? Nem Élet? Ráadásul több helyesírási hiba is volt benne.
5/1

Összegzésül: 
Alapvetően egyedi és jó kis blog ez, mindazonáltal, kisebb-nagyobb hibákkal bír, melyek kiküszöbölhetők Ha rám hallgatsz csinálsz/rendelsz egy designt, valamint trailert, megfogadod a tanácsaimat, és rendszeresen hozod a részeket, melyek kicsit lehetnének hosszabbak is. Ezeket építő jellegűeknek szántam, s remélem, hogy megfogadod, mindazt amit írtam!
55/32,5


2 megjegyzés: