2016. december 11., vasárnap

Design #10 #11 #12 facebook borító #2 #3 Könyvborító #3 #4 #5 #6 Fejléc #1 by Abeth

NOs, hát, visszatértem mondjuk úgy, és egy rakat kész munkával érkeztem, mely még bővülni fog, mert van dolgom most a hónapban is, főképp egy nagyszabású, amihez logót, you tube csatornát és blogot is készítek, remélem sikerülni fog, de utána újra belevetődök a készítésekbe ^^
Addig is puszi, jövök majd :3
Decemberben folytatódó Marvel fanfiction következő évadához.

Valamikor induló James Bond FF.

HUnger Games fanfic, mely decemberben indul is

A hozzátartozó fejléc, most először ki is emelem

Egy sci-fantasyhoz készült fejléc, ugyanis a designt már Veronika régen megcsinálta és nekem jutott a megtiszteltetés, hogy fejlécet készíthessek hozzá.

Rendelésre egy csoportban

És a következő hónap is elkészült, majd még lesz egy meglepetés is.

Loki FF-hez wattpad borító link

Cherik ff-hez wattpad borító link

Wattpad borító egy Bucky ff-hez

Uncle ff-hez wattpad link

2 megjegyzés:

  1. Uu, az a Bucky-s fic mikor indul? *-*
    Mert nagyon jól néz ki az a borító.
    De!
    A legjobb a Rázva, nem keverve", uramatyám milyen királyul néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Babu Miriel :)
      A Buckys ff már fut wattpadon, de nem az én írásom, hanem FoxWithWingé
      Köszönöm szépen :3 Arra büszke is vagyok

      Törlés