2016. augusztus 3., szerda

Új pingvin a fedélzeten! - Daisy Columbine

Mindenek előtt szeretném megköszönni, hogy én is tagja lehetek az oldalnak. Mostantól Flegma Pingvinként szolgálok és védek írom a kritikákat és igyekszem senkit sem megbántani. És igen, ebből ki is derült, hogy én mit fogok csinálni az oldalon.

Főként kritikaírással fogok foglalkozni, de időnként, ha majd rám jön a szájmenés, akkor egy-két cikket is közzé teszek. 

Emellett fejlécet és designt is rendelhettek tőlem (munkáimat a blogjaimon láthatjátok), viszont ez kicsit neccesebb lesz. Szívesen fogadok minden design és fejlécrendelést, VISZONT! Ebben az esetben nagyon-nagyon pontos leírásra lesz szükségem. Fejléc esetében, hogy hány alakot kérsz a képre, milyen hangulatú legyen, milyen legyen a színvilága, esetleg konkrét elképzelések a háttérben felbukkanó képekről. Ez mind nagyon fontos. 

Ha designról van szó, ott az első és legfontosabb, hogy (ha Deviantartos kódolt blogot szeretnél) te válaszd ki, hogy melyik sablon legyen. Persze, ez nem kötelező, közös megegyezés alapján is eldönthetjük, facebookon vagy emailban elküldheted te is, hogy mikre gondoltál, és én is elküldöm neked, hogy szerintem melyek szépek és melyeket TUDOM MEGVALÓSÍTANI. Tehát ez már csak megbeszélés kérdése. Nekem annyi is elég, ha csak írsz egy emailt, hogy szeretnél tőlem designt és a részleteket később (készítés közben) is megbeszélhetjük. 

Előfordulhat, hogy ha van egy konkrét elképzelésed a designról, és ezt elküldöd nekem (tehát Deviantart sablonról beszélünk), akkor nem vállalom, mivel nem vagyok profi. Természetesen üzenetben közölni fogom, ha a kérésed meghaladja a képességeimet. :)

Nem is tudom, mit mondhatnék még. Talán felsorolok egy-két apró tényt, hogy jobban megismerjetek.:)

1. Hatalmas Forma-1 rajongó vagyok. Nem viccelek. Nekem ez az életem. Enélkül létezni sem tudnék. (szóval várom a F1-es blogok felbukkanását!!)
2. 11 éves korom óta "írok", bár akkor még elég khm, hogy is mondjam, amatőr voltam. Most is az vagyok, de akkor még nagyon amatőr voltam.
3. Gondolom, ebből nyilvánvalóvá vált, hogy elsősorban egy író blogger vagyok.:)
4. Nagyon érdekel a sablon kódolás (html szerkesztés meg hasonlók), szinte ez az egyetlen, ami foglalkoztat az informatikában is. Képes vagyok ezzel órákat eltölteni. (több-kevesebb eredménnyel)
5. Tipikusan az a fajta vagyok, aki rajong a nagy, kultikus filmsorozatokért. (Gyerekkorom filmekben: Star Wars, A Gyűrűk Ura, Harry Potter + számomra még idesorolandó Cassandra Clare A végzet ereklyéi c. sorozat is.) 
6. 16 éves vagyok. (és fél!!!!)
7. Arctic Monkeys rajongó vagyok. (meg BMTH, meg Paddy and the Rats, meg Punnany Massif, meg Imagine Dragons)
8. Nem vagyok egy fangirl típus, de ha valamire hirtelen rákattanok, akkor arra nagyon, és többnyire ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy fanfictiont írjak róla.

+1: ahol még megtaláltok: Thousand years, Verseny a szerelemmel + facebookon.
Remélem sikeres lesz a közös munka! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése