2016. augusztus 20., szombat

Elkészült rendelések #6

Sziasztok! Annak ellenére, hogy inaktív voltam, elég sok rendelést teljesítettem, így úgy gondolom, hogy közszemlére teszem a munkákat, és bejelentem, hogy újra aktív vagyok :)

Lássuk a macit:



Laurette M. Lemaire és Kerepesi Dia - Dark Fox







Zách Rita - Allein in der Welt

Amare Still - A véred rabja vagyok A blog még privát

Puskás Dániel - Kérlek, taníts meg fejlécet készíteni


Imogen Baquet - Mercutio A blog még privát

Egyenlőre ennyi lenne!


Csóközön;





6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ő volt az a lány, aki szerint megéri rám várni!! Szóval, megpróbáltam egy WOW fejlécet kihozni :D

      Törlés
  2. Drága Cecily Brooks! :)

    Amare Still - A véred rabja vagyok c.mű blogjának a linkjét, ha esetleg megtudod megosztanád velem? :) Nagyon szépen köszönöm előre is! :) Gyönyörűek lettek a munkáid! :*

    xxCat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cat!

      Amint Amare megosztja a blogot, rögtön csatolok linket! :)

      Nagyon köszönöm!

      Csóközön; Cecily :)

      Törlés
  3. Még mindig imádom, az eddigi legjobb, amit valaha láttam, KÖSZÖNÖM!!! <3

    VálaszTörlés