2016. augusztus 15., hétfő

Betelt a pohár - avagy Cecily kiakadt!

Sziasztok! Igen, tudom nem vagyok valami aktív és ezt sajnálom is, de itt az ideje megtudnotok ennek az okát. Már napok óta magamban tartottam, de úgy hiszem elég volt! Itt az ideje kitálalni, és elmondani mi is a véleményem az egészről, ami mostanában ért engem. 

Nehogy azt higgyétek, hogy nem szeretek szerkeszteni, nem azért küzdöttem ennyit, nem azért nem aludtam napokig, hogy csak úgy feladjam és elsétáljak! Mint tudjátok, hiszen mindenhol ezzel dicsekedek, én autodidakta módon, vagyis teljesen magamtól kezdtem bele. Senki sem tanította meg hogyan kell, és senki sem fogta a kezemet. Mindent amit tudok, magamtól van! És büszke vagyok rá! Az utóbbi időben, azonban sok segítséget kaptam, hogy fejlődjek, ezt nem is tagadom! Viszont most elegem lett, és egy ideig tuti INAKTÍV leszek! Hogy miért? 

Számtalan olyan e-mail miatt, amiket mostanság kaptam. Voltak akik, szimplán rám parancsoltak, hogy csináljam meg, mások azt várták el tőlem, hogy más munkáját másoljam le. Kellemetlen, de így van! Arra nem is voltak kíváncsiak, hogy én esetleg mit tudok, saját ötlettárból, vagy hogy esetleg tudok-e giffet tenni a képre! Tudok, de nem ez a lényeg!!! Nem vagyok egy gép, rabszolga, aki mások kénye kedve szerint ugrál, és még csak egy normális hangvételű e-mailt sem tud összehozni! Ami még bosszant, hogy direkt írtam szabályokat, amik részemről szigorodni fognak! Ne azért rendelj tőlem, mert éppen más nem vállalja, vagy mert XY-on éppen betelt! Azért rendelj tőlem, mert érdemesnek ítéled a munkámat, és úgy gondolod, hogy az én művemnek kellene a blogon díszelegni! Azért fáj, hogy mások szerint csak egy, hogy is mondjam, végső megoldás vagyok! Ez rohadtul ront az ember önbecsülésén! Nem csak a design lesz inaktív, hanem minden más is. Azt még nem tudom, hogy meddig, de kell egy kis szünet! Meg kell emésztenem magamban a dolgokat! 

Sajnálom; 



6 megjegyzés:

  1. Cecily, ne add fel, nagyon ügyes vagy!
    ne foglalkozz a rosszakarókkal, igenis érdemes tőled rendelni, mert igenis jó amit csinálsz. SŐT! gyönyörű
    Kim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kim! Kedves, hogy ezt mondod! Nagyon jól esnek a szavaid! Egy kis változásra azért szükség van, mert ez így nem jó! :)

      Csóközön; Cecily

      Törlés
  2. Kitartás!
    Én imádom a munkáidat (egy jópárat láttam már), és bár még sose rendeltem tőled, abban biztos vagyok, hogy te munkáid nem egy "végső megoldásnak" felelnek meg. Úgyhogy együttérzésemet adom :) Igazad van azokban amiket leírtál, és örülök, hogy kiálltál magadért.
    Ölel, Réka :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!

      Nagyon örülök, hogy így látod! Remélem, majd lesz szerencsém, hogy neked is készíthetek valami szépet! Nagyon hálás vagyok, hogy így gondolod! :)

      Csóközön; Cecily

      Törlés
  3. Sosem értettem az ilyeneket. Az alap tiszteletet be kell tartani és az hogy ez nem mindenkinek egyértelmű, sajnálatos.
    Mindezek ellenére kitartást, mert nagyon jók a munkáid és igenis legyél büszke, hogy magadtól tanultál. :)

    Puszi és kitartást: Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rowena!

      Piszkosul sajnálatra méltó emberek is élnek a földön! Köszönöm, hogy te is mellettem állsz, jól esik!
      Hidd el, büszke vagyok magamra, amit megtanultam.
      Nem lehetek elég hálás a szavaidért!

      Csóközön; Cecily

      Törlés