2016. július 27., szerda

Kritika 3#: Nina .ambivalentina

Sziasztok , most nem egy történetes blogról írok kritikát, hanem egy talán mondhatom, hogy egy személyes mindent bele bloggal találtam magam szembe. Blogos korszakom kezdetén egy-két csoportban találkoztam a blogddal, és sokszor bele is olvastam, de akkor, még nem tudtam, hogy mire jók az olyan blogok, amikre nem történetet írnak. Aztán eltűnt a blog, jöttek újak helyette, és most külön nosztalgikus érzés volt megnyitni a blogodat!

Tehát, most jöjjön a kritika az .ambivalentináról!



Első benyomás: Letisztult, kellemes és kék. Szeretem a kéket, minden árnyalatát, nyugtatóan hat az emberre. A fehér alapon fekete betűk sem ártanak a szemnek, a képek színesítik. Az a fejléc is csodálatos, de ezt majd lentebb fejtem ki bővebben.

Kinézet:

Fejléc:  Szóval a fejléc nem több, mint három színes kör, egy kék szalag és a cím. Egyszerű, és ad egy alap hangulatot a blognak. A színekben itt is a fehér-kék a domináns, de van benne egy kis barack színű is. Ez zavaró is lenne, de nem az. Kiegyensúlyoz, akár a fekete felirat. Remek választás volt.
5/5

Design:  A letisztult fehér-kék itt is tükröződik, kellemes a szemnek. Az elválasztó vonal alatti vonal, ami olyan szürkés, feldobja az egészet. Könnyen áttekinthető, minden a legjobb helyen van. Nagyszerűen lehet tájékozódni rajta. 
10/10

Tartalom: 

Tartalom:Szóval jó sok minden van a blogon, külön-külön csokorba szedve. Minden féle és fajta dolog, aminek nagyon örültem. Van itt anime ajánló, receptek, design tanács és a többi, és a többi. Eleinte attól féltem, hogy ezek, mint-mind összeollózott valamik lesznek, és nem látok saját véleményt, de szerencsére nem így lett.
10/9

Helyesírás: Nem találtam benne hibát, tíz percen keresztül bámultam a monitoromat, hogy hátha, de ismét csalódtam persze kellemesen. Szóval ennek külön örültem.
5/5

Összegzés: Kinek ajánlanám? Mindenkinek, aki egy kicsit is rajong a személyes mindenes blogokért. Nekem személy szerint egy kis nosztalgiában is részem volt, szóval ez mindent megért.
30/29


2 megjegyzés: