2016. július 17., vasárnap

Elkészült rendelés #4

Sziasztok! Újabb munkáim vannak készen. Nagy hatással volt rám Lia, aki a Fantáziakuckót vezeti, és az egyik blogot az Ő ötletei alapján készítettem el, mikor készen lettem írtam neki, jó askon, de értesítettem, és csak annyit kért, hogy nevezzem meg, hogy Tőle származik  az alap ötlet, ami szerintem tök természetes. Lia előtte véleményt mondott egy barátnőm készülő Harry Potter blogjának designjáról, és segített, hogyan legyen esztétikusabb. Azóta, hogy designnal foglalkozom, senki sem segített ennyit, mint Ő és ezért külön hálás vagyok. Mentoromnak tartom, hiszen bármiben fordulhatok hozzá! Segít, és nagyon kedves. Nagyon kevés blogger van, aki ennyire segít, és nem harapja le a fejem, mert hasonlít a design, és nem kezd el névtelenül pocskondiázni. Szóval, Lia köszönöm, hogy mindig támogadsz! :)







A végre egy kis ingyen reklám, Cecily Brooks-Lux



2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek! Egyre jobb vagy, szóval hajrá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) Sokat jelent nekem, hogy így gondolod :D

      Törlés