2016. június 21., kedd

Megnyitotta a kapuit a Flegma Pingvin

Sziasztok Pingvinkék!

Hogy miért lett Flegma Pingvin? Szóval, nem is olyan régen megfogadtam, hogy SENKINEK sem csinálok semmilyen designt, de aztán tegnap este Heather megkért, hogy készítsek egy lány most induló blogjára egy designt. Kénytelen-kelletlen belementem, és hajnalban megcsináltam! Belinkeltem Heathernek, a blogon ő a béta, és mivel rendszergazda, így én onnan keresztül készítettem a designt, akinek tetszett, és küldött egy fura hangulatjelet, mely hasonlított egy Flegma Pingvinre!
Frappáns név megtetszett, nem csak mert szeretem Guntert a Kalandra fel!-ből, és Luke-nak is csak egy pici köze van hozzá, úgy döntöttem visszatérek! Azonban van néhány szabály, melyeket szeretném, ha tiszteletben tartanátok. Azok a szabályok nem véletlenül vannak, nem szeretnék feleslegesen dolgozni, és azt is megmondom, hogy lesz olyan, mikor nem fogadok el rendelést.

A blog azonban nyitva áll, mindenkinek, aki szükségét érzi, hogy csinosításra szorul a blogja. Lesznek érdekes cikkek, ajánlók és fejleszd magad rovat is, nem szeretném, hogy ezt a blogot, egy újabb design blognak könyvelj el, melyről rendelsz és ráunsz. A Flegma Pingvin, egy életérzés, mely felnyitja a szemed általam. Azonban, nem akarok vészmadárkondi, de a nyomdafestéket nem tűrő szavak, a becsmérlés, szidalmazás és rágalmazás bármilyen formáját a rendszer törli!!!



Csóközön;

2 megjegyzés:

  1. *^* fel*assza a fejecskéjét és csillog a szeme! De tenyleg olyan! Örülök, hogy rábeszéltelek bébe! Pusszkó: Én

    VálaszTörlés